Luchthaven Transfer

Persoonlijke transfers in 20,000 steden verdeeld over 153 landen met vervoermiddelen voor iedere smaak en budget.

Vind De Beste Luchthaventransfers En Boek Online

Luchthaventransfers – voordelige 24/7 online boekingsservices voor transfers.
Groeps- of privéauto, shuttle of minivan transfer, economy of luxe. Boek nu.

Luchthaven Transfer FAQ

Luchthaven Transfer Boeking

Geef de plaats van vertrek op in het veld “Van” en uw bestemming – in het veld “Naar”. U kunt de gewenste stad, luchthaven, treinstation, haven en hotel kiezen in het vervolgkeuzemenu of het exacte adres van de plaats invoeren. Klik op de knop “Zoeken”. Kies de geschikte transferklasse en klik op “Boek” om door te gaan naar de boeking. Vul alle verplichte velden in het boekingsformulier in.

Selecteer in het veld “Ophalen” de stad of voer het adres van het hotel in waarvandaan u naar de luchthaven moet. De prijs is niet afhankelijk van het adres waar onze chauffeur u ophaalt, maar het moet binnen een stad zijn. Voer de naam van de luchthaven in het veld “Drop-off” in.
Belangrijke opmerking: bereken uw ophaaltijd rekening houdend met de tijd onderweg (deze staat vermeld op de website) + 3 uur voor de check-in op de luchthaven.

Als u een transfer vanaf een luchthaven of een treinstation nodig heeft, raden we u aan om de aankomsttijd van uw vlucht op te geven als het begin van uw transfer. In dit geval is het handiger voor een chauffeur om de vergadering te organiseren.

Belangrijke opmerking: als u op de hoogte bent gesteld van een wijziging van de aankomsttijd, laat het ons dan weten, zodat we ook de vervoerder kunnen informeren.

Als u vervoer van een hotel naar een luchthaven nodig heeft, geef dan aan hoe laat u moet worden opgehaald bij de receptie. De vertrektijd dient u zelf te berekenen. We raden u aan om een ​​tijdsmarge van 3 uur aan te houden voor het inchecken op de luchthaven en de reistijd. De geschatte tijd die een chauffeur nodig heeft om op de luchthaven aan te komen, staat vermeld op de boekingspagina.

2en

Als de vertrektijd van uw vlucht bijvoorbeeld 14:00 uur is en de ter plaatse opgegeven reistijd 1 uur, moet de ophaaltijd 10:00 zijn.

U vindt de tijd onderweg op onze website en in uw voucher ter bevestiging van uw boeking (pdf-bestand, te downloaden na het maken van een boeking).

3

Belangrijke opmerking : deze duur is bij benadering en kan variëren afhankelijk van het verkeer, de tijd en datum van de overdracht, feestdagen enz.

Breng alstublieft van tevoren wijzigingen aan in uw bestelling als u nieuwe informatie over de verkeerssituatie ontvangt.

 

Wanneer u een transfer vanaf de luchthaven boekt, dient u uw vluchtnummer met zowel letters als cijfers op te geven.

SU1870 is bijvoorbeeld een volledig vluchtnummer en 1870 is onvolledig.

Als u ons een onjuist vluchtnummer geeft, kan onze chauffeur u niet op tijd op de luchthaven ontmoeten.

Minimale pre-ordertijd is afhankelijk van de voertuigklasse.

Als u voertuigen van de Premiumklasse of Minibus 10, 13, 16, 19 pax wilt boeken, kunt u minimaal 24 uur voor de reis een reservering maken.

Als u kiest voor standaardvoertuigen (Micro, Economy, Comfort, Minivan 4 pax, Minibus 7 pax), moet de transfer niet minder dan 16 uur voor aanvang worden geboekt.

Als uw reis later begint dan hierboven vermeld, kunt u een spoedboeking maken. Het duurt even voordat we een auto hebben gevonden. We laten u zo snel mogelijk weten of we de service kunnen verlenen.

Geef het exacte adres van uw bestemming of uw hotelnaam op.

Belangrijke opmerking: een hoteladres wordt meestal vermeld op de hotelvoucher – een document dat uw boeking bevestigt en naar u wordt verzonden na het reserveren van een kamer.

U kunt uw retourtransfer boeken bij het boeken van een enkele reis. Om dit te doen, specificeert u de datum en tijd van de retourtransfer in het speciale veld op het boekingsformulier.

 

4en

Als de route van de retourtransfer afwijkt van uw vorige reis, moet u twee verschillende reserveringen maken.

Nadat u uw boeking heeft gemaakt, ontvangt u een bevestigingsmail met een voucher met uw boekingsnummer en alle details van uw reis.

Als je de e-mail met de bevestiging niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze manager via e-mail op support@ kiwitaxi .com of in de online chat.

Luchthaven Transfer Voorwaarden

Ongeacht de leeftijd wordt elk kind als passagier beschouwd en u dient er rekening mee te houden bij het invoeren van het aantal passagiers bij het boeken.

Bij het invoeren van de boekingsgegevens kunt u het type kinderzitje selecteren dat u nodig heeft. Kinderzitjes worden extra betaald.

In de meeste landen zijn kinderzitjes verplicht. De veiligheid van het vervoer van kinderen is wettelijk geregeld en er zijn sancties op het niet gebruiken van kinderzitjes.

Als u geen kinderzitje reserveert, heeft de chauffeur het recht om de transfer te weigeren.

Op onze website vindt u per autoklasse informatie over het aantal passagiers en stuks bagage. Elke klasse wordt geïllustreerd door automodellen die tot deze klasse behoren.

7en

Twijfel je welke les voor jou het meest geschikt is, vraag het dan aan onze manager.

 

Kiwi garanderen u een auto van een gekozen klasse of van een hoger comfort of capaciteit. De regels voor klassewisseling zijn als volgt:

  • klasse Micro kan worden vervangen door de klassen Economy, Comfort, Business, Premium, Minivan 4pax, Premium Minibus 6pax, Minibus 7pax;
  • klasse Economy kan worden vervangen door klassen Comfort, Business, Premium, Minivan 4 pax, Premium Minibus 6 pax, Minibus 7 pax;
  • klasse Comfort kan worden vervangen door klassen Business, Premium, Minivan 4 pax, Premium Minibus 6 pax, Minibus 7 pax;
  • klasse Business kan vervangen worden door Premium klasse;
  • klasse Minivan 4pax kan worden vervangen door Premium Minibus 6pax, Minibus 7 en 10pax;
  • klasse Minibus 7pax kan worden vervangen door Minibus 10 en 13pax klassen;
  • klassen Minibus 10, 13, 16pax kan worden vervangen door Minibus met een grotere capaciteit.

Belangrijke opmerking: de merken en modellen van de auto’s op de website zijn bedoeld voor algemene informatie en kunnen variëren; de auto’s zijn merkloos, dwz er staat geen Kiwitaxi- logo op.

Elke auto heeft zijn eigen capaciteit die op de website wordt weergegeven.

Een standaard bagagestuk wordt beschouwd als een tas of koffer waarvan de lengte, breedte en hoogte niet meer dan 158 cm bedragen.

Handbagage kan in de auto.

Belangrijke opmerking: als u reist met omvangrijke bagage (bijvoorbeeld ski’s of snowboards in het geval van transfers naar het skicentrum, evenals fietsen, kinderwagens, rolstoelen, grote koffers, golfclubs enz.), neem dan contact met ons op via e-mail help@kiwitaxi .com of in de online chat om een ​​geschikte autoklasse te kiezen.

Voor standaard bagage is de som van drie dimensies (lengte, breedte en hoogte) niet groter dan 158 cm. Grotere bagage kan als niet-standaard worden beschouwd.

Als u niet-standaard bagage bij u heeft (ski’s of snowboards in het geval van privétransfers naar het skicentrum, evenals fietsen, kinderwagens, rolstoelen, grote koffers, golfclubs enz.), overleg dan met Kiwitaxi-supportmanager welk voertuigtype meer is geschikt voor u.

Neem voor overleg contact met ons op via e-mail support@kiwitaxi.com of in de online chat.

Zodra u ontdekt dat uw vlucht vertraging heeft, dient u uw chauffeur op de hoogte te stellen door het eerder ontvangen telefoonnummer te bellen, de Kiwitaxi-ondersteuningsmanager via e-mail support@kiwitaxi.com of in de online chat.

Geef het ordernummer en de nieuwe aankomsttijd door.

Als uw vlucht eerder aankomt, is uw chauffeur met een naambord waarschijnlijk nog niet op het ontmoetingspunt. Wacht bij de uitgang van de aankomsthal op de chauffeur.

U kunt ook telefonisch of via sms contact opnemen met de chauffeur om uw afspraak op de luchthaven te versnellen.

Belangrijke opmerking: verlaat indien mogelijk de luchthaven niet met een lokale taxiservice, in dit geval kunnen we u het bedrag niet terugbetalen en moet u twee keer betalen.

De prijs van uw transfer is hetzelfde binnen een stad.

Als u een transfer naar het stadshotel wilt boeken , geeft u gewoon de naam op van de stad waar deze zich bevindt in het veld “Afleveren” van het zoekformulier. U kunt het exacte adres later opgeven bij het doorgeven van de details van de boeking.

Als je een lange stop moet maken of van de geplande route moet afwijken, kun je voor de rit de prijs van de stop of omweg bespreken met de chauffeur.

Op de voucher, die naar uw e-mail wordt gestuurd om uw boeking te bevestigen, staat de vaste prijs van een reis naar de betreffende bestemming zonder extra tussenstops of omwegen.

Het vervoer van dieren is wettelijk geregeld. Elk dier moet vervoerd worden in een draagbare koets en in het bezit zijn van medische certificaten en andere documenten volgens de wetgeving van het bezochte land.

Belangrijke opmerking: in geval van een wetsovertreding heeft uw chauffeur het recht om deze transfer te weigeren.

De bedrijfsvervoerder kan vergoeding eisen voor eventuele schade aan het voertuig tijdens de reis.

Betaling

Afhankelijk van het land van overschrijving zijn er de volgende betalingsmogelijkheden:

  1. Contant aan de chauffeur. Vooruitbetaling op de website is niet verplicht, u geeft het volledige bedrag af aan de chauffeur op de ophaallocatie. Bij het boeken dient u een bankkaart toe te voegen om te bevestigen dat u gebruik wilt maken van een overboeking.
  2. U kunt ook online een volledige betaling doen, in een voorkeursvaluta.
  3. Voor het boeken van een transfer vragen wij een kleine aanbetaling. Het resterende bedrag dient bij aankomst contant aan de chauffeur te worden betaald.

Als u de boeking per factuur wilt betalen, neem dan per e-mail contact op met de manager via agency@kiwitaxi.com.

Uw kaart wordt belast in een van de 2 valuta’s: dollars of euro’s. De valuta van betaling staat aan de rechterkant, waar u een betalingsoptie selecteert.

 

5en

De wisselkoers is afhankelijk van uw bank en kan variëren.

 

Wij accepteren VISA, MasterCard en Apple Pay. Deze betalingssystemen bieden de veiligheid van geldoverdrachten volgens internationale normen. Gegevens worden ingevoerd op een beveiligde pagina, een betalingsgateway. Dit garandeert de veiligheid van uw gegevens en geldoverdracht.

 

Ja. De betaling wordt ontvangen door de bank, gecertificeerd door VISA/MasterCard.

 

Wij adviseren u te betalen in de valuta die op uw voucher staat vermeld.

Belangrijk: u dient het benodigde bedrag vooraf contant klaar te zetten.

U kunt betaling in een andere valuta bespreken met uw chauffeur, maar hij/zij heeft het recht om te weigeren en u om geld te vragen.

Als u een taxitransfer van de luchthaven naar de stad boekt, is de prijs al inclusief een uur wachten na de geplande aankomsttijd. Als uw vlucht minder dan 30 minuten vertraging heeft, zal de chauffeur deze in de gaten houden en aankomen op het moment van landing. Als u een langere vluchtvertraging verneemt, neem dan zo snel mogelijk contact op met de chauffeur door een van de telefoonnummers te bellen die naar uw e-mail zijn verzonden.

Houd er rekening mee dat als de wachttijd langer is dan 1 uur, de chauffeur kan vragen om extra te betalen voor het wachten.

Als u een transfer vanaf het hotel boekt, is de prijs inclusief 15 minuten wachten vanaf het tijdstip dat in de bestelling is vermeld.

 

Alle op de website getoonde prijzen zijn per auto. De prijs is niet afhankelijk van het aantal passagiers binnen de autocapaciteit. Belangrijke opmerking: voor elke klasse wordt de maximale capaciteit van een auto gespecificeerd.

 

6en

De transferprijs van Kiwitaxi is niet afhankelijk van het weekend en het tijdstip van de dag. Dit is wat deze service onderscheidt van taxidiensten en lokale taxi’s.

Met Kiwitaxi is het bijvoorbeeld mogelijk om voor elke dag een taxitransfer van het vliegveld naar de stad te bestellen tegen een prijs die nu op de website staat aangegeven. De enige beperking zijn de regels voor de minimale boekingstijd. Check, hoe ver van tevoren het mogelijk is om te reserveren.

Belangrijke opmerking: op sommige feestdagen of grootschalige evenementen (zoals Nieuwjaar, Olympische Spelen of WK) kan de prijs stijgen als gevolg van een grotere vraag.

 

Stuur ons een e-mail op help@kiwitaxi.com met een beschrijving van de ondervonden problemen. We zullen proberen het probleem de komende dagen op te lossen.

Daarnaast raden we u aan enkele eenvoudige stappen te volgen: verander de browser waarin u de Kiwitaxi-site bezoekt; herstart uw apparaat en ga terug naar de betaling; of verander de betaalmethode als andere varianten niet helpen.

 

Chauffeur ontmoeten

Belangrijke opmerking: de chauffeur zal u ontmoeten met het bord met uw voor- en achternaam, die u tijdens de boeking heeft opgegeven.

Als een ophaalplaats een luchthaven is, zal de chauffeur je ontmoeten bij de uitgang van de aankomsthal of op het speciale ontmoetingspunt. Het ontmoetingspunt wordt gespecificeerd in de voucher die we u sturen nadat u de boeking heeft voltooid.

Als een ophaalplaats een hotel is, wacht de chauffeur op je in de lobby van het hotel.

De instructies voor de meet-up staan ​​vermeld op de voucher die uw boeking bevestigt.

 

Een dag voor de transfer sturen we het telefoonnummer van uw chauffeur naar uw e-mail.

Bovendien krijgt u het telefoonnummer van de chauffeur per sms op uw telefoon, dat u heeft opgegeven bij het boeken van de transfer. Belangrijke opmerking: om de chauffeur te bellen, gebruikt u het telefoonnummer dat u in een bericht hebt ontvangen, aangezien het nummer van de afzender niet het communicatiekanaal is.

Belangrijke opmerking: bel of sms de chauffeur als uw vlucht meer dan een half uur vertraging heeft of wordt uitgesteld naar een ander tijdstip, evenals als het ophalen van bagage op de luchthaven meer tijd in beslag neemt dan gepland.

 

Wij garanderen dat de chauffeur zijn/haar best zal doen om u te ontmoeten.

De chauffeur heeft jouw nummer en jij zijn/haar nummer. Houd alsjeblieft je telefoon aan.

 

We proberen de vervoerders zo te kiezen dat de chauffeur de taal van een klant of op zijn minst Engels spreekt.

Maar we kunnen niet garanderen dat de chauffeur de betreffende taal spreekt. De chauffeur heeft de belangrijkste informatie over de route en het zal u helpen communicatie met de chauffeur en problemen met taalbarrières te voorkomen.

 

Als je de chauffeur niet hebt gevonden, controleer dan nogmaals de namen op de borden. Mogelijk heeft de chauffeur het niet gemerkt toen u uitstapte. Wacht 15 minuten en probeer contact op te nemen met de chauffeur – hij/zij kan nog onderweg zijn.

Als de chauffeur niet binnen 30 minuten na de afgesproken tijd contact opneemt, ga dan naar het informatiepunt om een ​​taxi te boeken van de luchthaven naar de stad, van het hotel naar de luchthaven of het treinstation of een andere route, onze chauffeur zou rijden jij.

Belangrijke opmerking: als de chauffeur u niet ontmoet, krijgt u uw geld terug.

Wijzigingen, Annulering En Terugbetaling

Er zijn twee manieren om de boeking te wijzigen:

  1. In uw persoonlijke account, ten minste 24 uur voor de reis (om daar te komen klikt u op persoonlijk account in de e-mail die we u hebben gestuurd en stelt u het wachtwoord in);
  2. door contact op te nemen met het ondersteuningsteam, als er minder dan 24 uur vóór uw overdracht is

Belangrijke opmerking: de wijzigingen in uw bestelling die minder dan 1 dag voor de reis worden aangevraagd, kunnen worden geweigerd.

 

Er zijn twee manieren om de boeking te annuleren:

  1. in uw persoonlijke account, ten minste 24 uur voor de reis (om daar te komen klikt u op persoonlijk account in de e-mail die we u hebben gestuurd en stelt u het wachtwoord in);
  2. door contact op te nemen met het ondersteuningsteam, als er minder dan 24 uur vóór uw overdracht is

Belangrijke opmerking: in geval van een dringende annulering kunnen we u de aanbetaling niet terugbetalen. De kosteloze annuleringstermijn staat vermeld in de e-mail en op de pagina Wijzigen/annuleren boeking.

 

U kunt uw boeking annuleren met volledige restitutie van het betaalde bedrag:

  • binnen 5 uur voor de transfer voor de voertuigen van klasse 1 (Micro, Economy, Comfort, Minivan 4 pax, Minibus 7 pax),
  • binnen 24 uur voor de transfer voor de voertuigen van klasse 2 (Business, Premium, Premium Minibus 6 pax, Minibus 10, 13, 16, 19 pax, Shuttle).Als u uw boeking minder dan 24 uur voor aanvang annuleert, kunnen er boetes worden toegepast volgens de Algemene voorwaarden.

U ontvangt binnen 60 bankdagen een terugbetaling op dezelfde manier als waarop u voor uw boeking heeft betaald.

Als uw boeking meer dan 24 uur voor de overdracht is geannuleerd, wordt de aanbetaling binnen 60 bankdagen terugbetaald.

Als er binnen 60 dagen geen restitutie is, controleer dan de geschiedenis van uw saldo.

Als er geen melding is over de terugbetaling, neem dan contact met hen op via e-mail support@kiwitaxi.com of in de online chat.

 

Tips En Nieuws Voor Luchthaventransfers

Reisgidsen

Veilig en plezierig reizen begint bij een goede voorbereiding van uw reis. Met onze gidsen ben je helemaal voorbereid.

Las Vegas Tourist Guide

Las Vegas Reisgids

Las Vegas Toeristische Gids Klaar voor een beetje plezier voor volwassenen? Denk aan een paar dagen of zelfs een paar weken in Las Vegas. Las

Read More »
Amsterdam Tourist Guide

Amsterdam Reisgids

Amsterdam Reisgids Amsterdam staat ook bekend als een toevluchtsoord voor hippies. Sindsdien is het uitgegroeid tot een grotere economie en een succesvol kosmopolitisch zakencentrum. Het

Read More »